Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet leren voor een tentamen, maar heb totaal geen motivatie, omdat het een herkansing is?

Het is een herkansing van vorige jaar, maar omdat het nog oude stof is heb ik totaal geen motivatie om het weer te leren. Heb totaal geen zin. Hoe kan ik mezelf motiveren? iemand tips? Derde jaars (HBO)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

gezien het hier om een herkansing gaat, betekend natuurlijk dat je vorig jaar net niet genoeg van de stof afwist. waarschijnlijk was je toen ook niet gemotiveerd om de stof nog even voor het tentamen door te nemen. ik hoop dat er genoeg motivatie bij je opkomt door te weten dat er geen 3e herkansing is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

3e jaars HBO, dat betekent dat dit je stagejaar is? Je bent dus toegelaten tot het stagejaar terwijl je nog niet alle studieresultaten hebt? Denk eraan dat je nu een gemakkelijk jaar voor de boeg hebt en volgend jaar kunt afstuderen op een interessant onderwerp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding