veranderen van opleiding mogelijk? (zie uitleg)
hoi,
Op dit moment doe ik de opleiding ict niv 3 maar na een paar weken zag ik het niet meer zitten en wil ik ook een andere opleiding gaan volgen. (financieel administratie).
ik heb zelf in de 3de en 4de klas administratie gedaan maar koos er toch voor om de opleiding ICT te doen.
vandaag had ik dus een gesprek met me mentor waarom ik van andere opleiding wou volgen.
en na afloop van het gesprek zei ze dat ze het niet kon zien waarom ik voor een andere opleiding kiest omdat mijn argumenten niet duidelijk waren.
hoe kan ik me argumenten uitbreiden want ik weet van mezelf dat ik de opleiding ict niet meer wilt volgen en voor de opleiding financieel administratie kiest.
ik had gezegd dat ik in de 3de en 4de administratie opleiding had gedaan.Maar toch koos voor ict omdat ik het wel leuk vond om met pc te werken (computer in elkaar zetten enz)Maar nu erachter kom dat ik toch liever met cijfers werkt.
waarop ze reageerde dat het bij ict ook veel met cijfers werk en dat me argumenten niet goed waren.
zelf weet ik niet hoe ik het moet uitleggen maar welzeker weet dat ik financieel administratie wil gaan volgen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.