Ik wordt ontzettend snel afgeleid, hoe kan ik dit voorkomen?
Ik ga naar de 3e van het tweetalig gymnasium en mijn rapport was niet heel fantastisch.. Ik had een heleboel zessen, een paar zevens en 3 achten. (en die waren voor drama, tekenen en techniek haha) ik had uiteindelijk geen onvoldoendes op mijn voortgang, maar door het jaar heen wel heel veel, maar die haalde ik later wel weer op. Dus ik kan het wel, maar ik wordt gewoon ontzettend snel afgeleid tijdens het leren... Hoe kan ik er voor zorgen dat ik niet wordt afgeleid? Ik kreeg bijvoorbeeld van een vriendin de tip om muziek op te zetten, maar dan ga ik weer meezingen enzo en dan let ik ook weer niet op mijn werk. En 9 van de 10 keer vind ik de stof ook gewoon niet interessant. Terwijl ik best wel leergierig ben. Toen mijn zusje vroeger tv zat te kijken, was ik in een enseclopedie (sorry als het fout gespeld is) aan het bladeren, gewoon omdat ik het leuk vond om al die weetjes te weten. Hoe zorg ik ervoor dat ik de stof voor mijzelf interessanter maak zodat ik misschien langer bij mijn werk blijf? Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik wil volgend jaar echt een beter rapport...
Alvast bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.