Wat te doen met dit stage probleem?
Ik heb nu een stage die nog 7 weken duurt. Ik moet voor school 480 uur lopen en zit nu ongeveer op de 200. Maar ik zie het werk echt niet meer zitten. Aangezien het zo vreselijk saai is. Ik zal even uitleggen wat ik moet doen:. Ik heb als stage opdracht gekregen van de stage zelf om een oude site over te zetten naar een nieuwe site. Dus alle gegevens kopiëren/bewerken enz. ik zit dus eigenlijk 8,5 uur per dag achter de computer met exvel bezig. Het werk was de eerste 4 weken nog wel te doen. Maar nu wordt ik gewoon geestelijk gestoord hier. Ik wou vragen of er andere mogelijkheden zijn om het jaar toch over te gaan terwijl ik me stage niet afrond. Of afrond op een andere manier. Ik moet alleen voor school een presentatie geven en een opdracht maken. Stel dat ik de opdrachten nou afmaak van school. Zou dit ook goed genoeg zijn als me mentor hiermee instemt?
Vraag zou ik hier antwoord op krijgen en als jullie weten wat nog meer oplossingen zijn zou ik dit graag horen.
Ps. Ik heb al aan me stagebegeleider gevraagd of ik andere opdrachten kan krijgen maar dit is geen optie.
Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben vergeten te melden dat me stagebegeleider nu 2 weken op vakantie is en dat ik een nieuwe stagebegeleider heb. Maar mijn vraag is ook vooral wat zijn de opties? want ik wil graag weten of er andere oplossingen zijn om me stage af te ronden?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.