Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil gaan studeren maar ik wil een leuke maar ook handige tas weet iemand waar ik die kan kopen?

Ik ga toerisme management studeren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

wehkamp.nl:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Invito heeft erg leuke en handige tassen te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oilily travel-office bags! Leuk, stevig, en heeft een leuk handig laptop vakje! Ik heb deze, zie link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult je eerst moeten afvragen wat jij een handige tas vindt: wat moet erin? Boeken, een laptop, je eten?
Wil je een schoudertas, een rugzak?
Kijk eens rond bij een warenhuis, of een outdoorshop, of een boetiek - afhankelijk van wat je wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, zoals hier boven gezegd is al, je moet bij jezelf na gaan wat jij het handigst vind. Wil je een rugtas waar veel in kan of een schoudertas. Wil je een tas waar je laptop in kan of draag je graag een aparte laptoptas mee?
Gelukkig is er enoooorm veel keus en vind je in erg veel winkels leuke, maar ook handige tassen.

Zelf raad ik je aan om een eastpak te kopen. Ohoh wat ben ik blij met mijn rugzak, en duizenden anderen wereldwijd ook, want veel mensen dragen ze, omdat die tassen geweldig zijn. En je hebt 30 jaar garantie erop, wow!

Ik heb dus al mijn fashionable tassen ergens diep achter in mijn kast gestopt en draag nu alleen een eastpak :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding