Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan je italiaans leren?

ik vind italiaans een mooie taal en ik wil graag italiaans leren.
waar kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Bij het nti.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet op google intikken:
vertalen.nu en dan kan je een woord in het nederlands intikken en vertaalt de computer het in het italiaans.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet echt een handige manier om Italiaans te leren, geen plus, maar ook geen min
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke min. Vertalen.nu is een hele slechte site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is niet leren, dat is letterlijk vertalen en ik verzeker je dat de helft van de zinnen die je terugkrijgt in Italie niet zeggen wat jij had willen zeggen.
Ha, die yquemeke;

Omdat ik veel onderweg ben en dan ook geregeld lang moet wachten heb ik bij de ANWB een cursus Italiaans gekocht, compleet met een CD met oefeningen voor de uitspraak. Op die manier kun je op bijna elke gewenste plaats en tijd je Italiaans bijspijkeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diverse mogelijkheden.

NTI, zoals genoemd. LOI. Volksuniversiteit af en toe. Particulier. In Italië met vakantiecursussen of talcursussen. Zelfstudie cd's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing