Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je een portfolio?!

Ik heb me ingescgreven voor media college in Amsterdam, en over een paar weken heb ik een intake gesprek.. Weet iemand hoe ik een perfecte portfolio moet maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
670

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heey ik ook, welke sector? Ik game art en ik moet 30 maart,, het beste is denk al je werk wat te maken heeft met die sector bij mekaar doen kijken wat het mooiste is en in een map/boek doen of eventueel laptop meenemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooie portfolio geeft een doorsnee aan van wat jij kunt. Dus diverse werkstukken.

Je kunt portfoliomappen kopen (boekhandel, Action) om je werkstukken onbeschadegd te vervoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, laten zien of je voldoende in huis hebt voor die opleiding. Ga je game designer doen? Laat maar zien hoeveel ervaring je hebt hierin. Wat heb je tot nu toe gemaakt? Dàt willen ze zien. Je hebt geen opdrachten van hèn, maar men wil wel weten of je genoeg in je hebt om toegelaten te worden. Je maakt niet zomaar een keuze voor je opleiding. Dus jij moet belangstelling hebben voor games en daarmee met tekenwerk bezig zijn. Dus ontwerpen van jouw hand, uitgewerkte ideetjes en dergelijke. Vergelijk het met een meisje dat fotomodel wil worden. Die moet een hele serie mooie foto's hebben als ze zich meldt bij een modellenbureau. Van dichtbij en wat verder weg. Van top tot teen en gezichtsfoto's. Zo wat duidelijker?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding