Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Zo...

Toegevoegd na 1 minuut:
Meestal is het zo iets. Gek doen op straat. Dat kan zijn door een lied te gaan zingen op een druk plein of door met gekke kleren aan door de stad te rennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Meestal zitten er heel wat onmenselijke elementen aan vast wat ze elkaar aandoen op zulke evenementen.
Ik moet niet zeggen dierlijke elementen,want dieren zouden elkaar nog niet aandoen wat sommigen elkaar daar aandoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het niet hebt meegemaakt, moet je er niet zulke rare dingen zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet men eerst zijn neus midden in de stront steken om te weten hoe stront ruikt? Lees het onderkopje 'Misstanden' eens in de volgende link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontgroening_%28studenten%29
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, het artikel geeft 8 incidenten aan in de periode 1839-2010. Er zullen ongetwijfeld meer incidenten zijn geweest, maar de schuldigen worden toch aangepakt. Ik heb zelf e.e.a. meegemaakt en er zit niks onmenselijks aan. Nu jij weer...
Het is volgens mij al stuk minder dan vroeger, omdat sommige mensen daar ronduit hard om lachen, maar bij Minerva (Leiden) kunnen ze er nog wel wat van.
In de film Soldaat van Oranje zijn een paar mooie voorbeelden te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Burgers en buitenlui raden er maar naar. Ze zien de uitwassen in de media. Maar meestal is het afzien tijdens een paar dagen op kamp. Fysieke activiteiten waardoor een groepsband gekweekt wordt tussen de leden van een jaargang. Het lijkt in vele opzichten op wat de scouting doet. Maar omdat het om mensen gaan die een hogere opleiding volgen, snappen veel mensen dat niet. Ze zien iets elitairs en engs... Ach ja...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker antwoord, heb het zelf niet meegemaakt, maar wel jaren in Leiden gewoond. Dan zie en hoor je nog weleens wat!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding