Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat neem je neem ik aan mee in je overeenkomst of je (algemene) voorwaarden.

Bij mij is het zo als mensen een klacht hebben (schade kun je zien als een soortgelijke regeling) binnen 48 uur schriftelijk of per e-mail gemeld worden. Mondelinge klachten doe ik niets mee; iemand kan zijn woord altijd nog gaan aanpassen. Een brief of e-mail is toch meer zwart-op-wit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als ik me niet vergis binnen 36 uur
dat kan op verschillende mannieren . schriftelijk.. email..telefonisch..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je ook een bron ? voor een plusje.
Zoals opgeschreven staat in je algemene voorwaarden, er vanuit gegaan dat de opdrachtgever die heeft gezien ( op de offerte/factuur) en zijn/haar handtekening er op staat. Anders is er wettelijk geen vastgelegde bepaling denk ik... Idd enkel schriftelijk is het beste. Woord is snel veranderd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: