wat is de perfecte uurloon als zzp-er om te concureren met uitzend- en bemiddelingbureaus ?
ik ben verzorgende IG en werk als ZZP-er. Momenteel kom ik aan werk via bemiddelingsbureaus. Ik zou graag willen weten wat zij declareren, zodat ik een offerte kan opmaken. Misschien dat instellingen en organisaties dan overstag zullen gaan om mijn mij persoonlijk afspraken te maken. Hier zitten zoveel andere voordelen aan. Bijvoorbeeld: een bemiddelde kracht is lastig feedback te geven. Mocht de instelling met mij persoonlijk afspraken maken kan zij ook mij makkelijk feedback geven. de lijn tussen haar en de werkende kracht is erg kort. Ook hierdoor kan zij continuïteit in de zorg voor haar cliënten bieden. Mocht de instelling denken aan wat een nadeel kan zijn het ziekmelden als voorbeeld nemen. Ik zeg u; ook ik als ZZP-er die bemiddeld is kan mij ziekmelden. Wat gelukkig niet tot nauwelijks voorkomt. De vervanging van mij zal zij dan op de zelfde manier oppakken als dat ik als bemiddeld ZZP-er ingehuurd ben. Ik hoop dat iemand mij aan deze informatie kan en wil helpen. Misschien dat u over nog meer informatie beschikt die voor mij relevant is, ik sta hier voor open. Alvast vriendelijk bedankt. Groet Angela