Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke correspondentie moet ik vastleggen voor de belastingdienst?

De belastingdienst geeft op hun website aan dat correspondentie behoort tot de administratie van een bedrijf (http://goo.gl/srZp8). Wie welke correspondentie bedoelt wordt? Moet ik bijvoorbeeld alle emails van klanten bewaren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Correspondentie houdt al het berichtenverkeer tussen klant en onderneming in dat fiscaal of juridisch van belang is voor het bedrijf.
Het maakt hierbij niet uit of de correspondentie op papier of digitaal vastgelegd is. Dus e-mails van klanten moet je ook bewaren.
(Lees meer...)
SimonV
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Nee, opnemen gaat wat ver... :) Je zult wel de aantekeningen over deze afspraken moeten bewaren.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: