Mijn domeinnaam is door mijn aanbieder in quarantaine gezet. Ze weigeren een schadevergoeding. Mag dat?
Ik heb eeb website bij een grote aanbieder (weet niet of ik de naam mag noemen)Door een fout van hun kant is mijn domeinnaam sinds 1 maart in quarantaine geplaatst. Ze kunnen niet vinden waarom, maar ze kunnen er ook niets aan doen. Ondertussen heb ik flyers bezorgd waar de ontvangers nu niets mee kunnen, heb ik beurzen gepland staan etc, terwijl mijn site tot 9 april uit de lucht gaat blijven.
Ze hebben hem tijdelijk op een andere domeinnaam gezet en daar moet ik het maar mee doen.
Ik heb aangegeven hier niet mee akkoord te gaan omdat ik op deze manier op meerdere manieren schade oploop. Ik heb al workshops moeten cancellen zelfs.
De aanbieder wijst op de algemene voorwaarden dat ze nergens aanspakelijk voor zijn en klaar. Mag dit zomaar? Hebbben ze geen plicht om een deugdelijk product af te leveren als ik daarvoor betaal?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.