Hoe regel ik mijn backup stroomvoorziening van mijn bedrijf in de stad?
Beste allemaal,
Ik ben student aan de Haagse Hogeschool te Zoetermeer. Voor het huidige project waar wij op dit moment aan werken loop ik tegen het volgende aan.
Onze opdrachtgever heeft een bedrijf in de stad (Den Haag), zijn bedrijf is zeer afhankelijk van stroom. Mocht de stroom uitvallen, dan licht zijn volledige productie stil. Nu hebben we het over dit onderwerp gehad in een gesprek met de opdrachtgever, en hij zegt dat het niet mogelijk is / wettelijk verboden. Vanwege de geluidsoverlast aangezien er zich huizen boven de bedrijfspanden bevinden.
Nu is het onze uitdaging om toch iets te doen tegen een mogelijke stroomuitval. Nu is dus mijn vraag; Hoe doen andere bedrijven dit die in deze zelfde situatie zitten? Is het dan simpelweg onmogelijk om iets tegen een stroom uitval te doen, of zijn er toch nog andere middelen of mogelijkheden die er toegepast kunnen worden om toch 'up en running' te blijven bij een stroomuitval.
Jullie zouden ons enorm helpen als we hier enkele mooie antwoorden op kunnen krijgen,
Met Vriendelijke Groet,
Mark Bregman
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.