Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bij welke bedrijven kan ik het beste flyers neerleggen voor een restaurant?

Ik heb net een partij flyers laten uitprinten van mijn restaurant, en nu is mijn vraag bij wat voor bedrijven zou ik deze het beste kunnen neerleggen?

Toegevoegd na 25 minuten:
Het betreft een noord afrikaans restaurant in het centrum

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar waar er over gesproken wordt , bij de kappers in de buurt , winkels waar je zelf komt , als je het vraagt bij tandarts of huis arts post . Bedrijven waar een koopavond is ! Maak daar evt een leuk menu voor . Bij de brandweer en politie is ook altijd behoefte aan een goed adres om eten te kunnen op halen . Maak reclame op dating site's in dien dat meer je doelgroep is . De echte zaken lunch of diner zitten in het hogere segment . evt op het parkeer terrein van een kantoor als test wat ruiten wissers een folder er onder . Wel met droog weer !! Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een zorgcentrum, kinderdagverblijf, woonvoorziening.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij ieder bedrijf wat het goed vindt dat jij daar flyers neer legt.

Ik had visitekaartjes neergelegd bij Ikea en werd meteen opgebeld dat ze
die zouden weggooien.

Overal waar mensen komen, komen ook mensen die wel eens naar een restaurant gaan, dus leg ze daar waar veel mensen komen.
Maar vraag dat dus eerst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dankjewel ik dacht zelf aan plekken waar mensen wachten kapperszaken, beautysalon etc. maar misschien kwamen er nog wel paar leuke ideeën op mijn vraag.
Bij bedrijven bij jouw in de buurt van je Restaurant. Aangezien je verder niks verteld over wat voor soort restaurant je hebt, is dit het neutraalste wat ik je als advies mee kan geven. Dus met name "zakelijke bedrijven" waarvan de medewerkers geen tijd hebben om zelf te koken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het betreft een noord afrikaans restaurant
Eerst kijken wat de doelgroep is: lunchrestaurant in de buurt van bedrijventerrein, dan de bedrijven langsgaan, je voorstellen bij de receptie/ personeelszaken en vragen of je de folders kunt wegleggen.
Is het in de stad, dan bv bij bibliotheek, VVV, , winkels
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Bij bioscopen, theaters, musea, dierentuinen, de meubelboulevard en uitgaansgebieden, kortom op plekken waar mensen een dagje weg zijn en dus ook wel in zijn, om de dag af te sluiten met een etentje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding