Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het voor een klant belangrijk dat je je Unique Selling Points aangeeft?

Of is het meer voor jezelf als ondernemer dat je daarop je marketingbeleid op afspiegelt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als je een onderneming hebt in een sector waarin veel concurrentie is, dan is het gebruik van een of meerdere USP's zeker van belang.

Met een USP kun je je namelijk onderscheiden van de rest en dat kan doorslaggevend zijn om voor jouw bedrijf te kiezen.

Bedrijf A en bedrijf B leveren bijvoorbeeld beide groene koffiekopjes. Bedrijf A en B bezorgen allebei binnen 2 dagen, bedrijf A heeft echter een USP: zij bezorgen binnen Nederland gratis.

Dan is voor heel veel klanten de keus snel gemaakt. Als je ergens in uitblinkt, dan moet je dat ZEKER kenbaar maken aan je klanten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, je moet wel duidelijk maken waarom de klant juist bij jou gaat kopen en niet bij de concurrent!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: