Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar in de speelgoedbranche zitten de rijke lui?

ik bedoel ook, wat is de soort job in de speelgoed branche die geld oplevert?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
780

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De bedenker /producenten van games en consoles zijn de grootverdieners in speelgoedland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk dat de speelgoed branche niet veel verschilt met de andere branches op dit punt, als ik jou vraag lees.
Echt goed geld word er verdient door de eigenaren en de mensen die de managementfuncties bekleden.

Hoe meer verantwoordelijkheid, hoe hoger de beloning geld vaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Produktie, voor weinig geld aan materialen dure produkten maken en verkopen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
spelletjes ontwikkelen voor de pc. Ze kosten voor de klant een vermogen. Lego, duplo iets wat vroeger is uitgevonden en al die jaren blijft het speelgoed wat verkocht wordt. (ach had mijn opa dit maar uitgevonden).
Of gewoon als burger iets ontwikkelen wat gigantisch gaat lopen denk aan pokemon kaarten, leuk bordspel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De rijke lui zitten altijd aan de knoppen; tegenwoordig dus vaak in hedge-funds, ze eisen meer winst en doen daar niets voor. Dat geld voor iedere branche waar voldoende geld in om gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker de uitvinder niet want die als blij dat hij zijn investering kan recupereren. De gevestigde grote spreelgoedfabricanten als mattei, lego, playmobiel zijn met het klassiek speelgoede de grote winstmakers. Interessant is de jaarlijkse beurs in Nurenberg en Berlijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrienden van mij zijn de eigenaars & bedenkers van het spel Jenga. En geloof me.. als je eenmaal een succesvol spel in de markt hebt gezet waar je de bedenker van bent, dan kan je achterover gaan leunen. (Deze mensen wonen nu bij Oxford op een groot landgoed)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding