hoe vind ik adverteerders voor mijn website waarvan ik geen bezoekersresultaten heb?
Hallo mensen,
ik ben bezig met een website maken die staat of valt met adverteerders. het is de bedoeling dat op deze website diverse doelgroepen komen. later wil ik dit gaan indelen in verschillende groepen maar nu kan dat nog niet want ik heb geen informatie over de bezoekers. maar op het begin heb ik eigenlijk ook adverteerders nodig. dus deze zullen ook een brede doelgroep moeten hebben om aantrekkelijk te zijn. bijvoorbeeld kranten of landelijke sportscholen.
maar hoe kan ik deze het beste benaderen zodat ik ook een reactie terug krijg. want bijvoorbeeld een telegraaf gaat nooit op mijn e-mail reageren of ze bij mij willen adverteren en een telefoontje wordt ook zo afgekapt.
MVG
Jan van Schijndel
Toegevoegd na 46 minuten:
@geenideewieikben ja dat verhaal snap ik alleen wil ik ze uitleggen dat mijn website echt uniek is en heel goed voor hun om op te adverteren. alleen moet ik dan eerst hun aandacht hebben en niet zoals u al zegt krijgen ze veel mailtjes binnen. dus dan kan ik beter vragen hoe trek ik hun aandacht.
ps. ga niet vragen wat er op de website komt te staan want dat kan ik niet uitleggen omdat er anders misschien iemand mee van door gaat.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.