Kan een webdesign bedrijf waar wij de hosting en het beheerabonnement voor onze website hebben, weigeren om ons te helpen bij technische problemen?
Een bedrijf heeft onze zelfgemaakte website technisch opnieuw opgebouwd en wij hebben met ingang van 1 mei 2012 ook hosting en beheerabonnement bij hen lopen. We hebben echter een conflict gekregen over de rekening. Daarop stond ook een bedrag van 675,- per jaar voor zoekmachinemarketing (10 zoektermen), die wel was afgesproken, maar nog niet verricht, zodat wij er nog niet voor wilden betalen. Het bedrijf gaf toen aan de rekening volgens onze wensen te zullen aanpassen, maar géén zoekmachinemarketing meer voor ons te willen doen. Vandaag vroeg ik de FTP-gegevens bij hen op voor het bedrijf dat dit nu wél voor ons gaat doen en kreeg een mailtje terug met gegevens en de mededeling dat zij door het verstrekken van deze gegevens niet meer verantwoordelijk kunnen zijn voor de werking van onze website. Ik begrijp dat wel (stel dat het nieuwe bedrijf fouten maakt...), maar vind het niet logisch dat wij dan wel voor beheer betalen. Wat is wijsheid? (De tweede rekening is nog nog niet betaald. Als wij hosting en beheer elders onderbrengen en tweede rekening niet betalen, dan hebben we 100,- teveel aan het bedrijf betaald.)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.