Wat kun je doen wanneer je de dupe bent van het niet bezorgen van een pakket in het buitenland?
Ik heb verschillende keren pakketen verstuurd die om de een of andere reden niet aankomen, hierdoor mis ik die klanten. Voorbeeld :
Ik verstuur een pakket naar Oostenrijk en ik krijg een TNT pakketnummer. TNT draagt het over aan een Oostenrijkse bezorgdienst (DPD) en krijgt het pakket hierdoor een nummer van die dienst. Omdat de mensen die het pakket krijgen niet thuis zijn, krijgen ze een briefje om het af te halen. Nu komt het het TNTnummer is niet geldig alleen DPD nummer om het pakket af te halen. Ik TNT bellen om het nummer te vragen, die hadden ze niet en mogen het niet doorgeven. Moet formulier invullen, heb ik gedaan maar antwoord was dat ze geen nummer konden achterhalen. Pakket is hierdoor wel teruggekomen maar nooit mijn klant bereikt en daardoor mijn klant ben kwijtgeraakt. Wel een vergoeding van het pakket. Dat is meerdere malen gebeurd en ik ben afhankelijk van een bezorgdienst. Ik heb hun aangesproken op de protocollen die ze hanteren, lijkt nergens op. Ik gebruik ook DHL en dat is hetzelfde laken pak. Ik maak hierdoor zorgen van wie is nu goed en kan ik van op aan. Niemand dus. Ik maak ook wel eens fouten, maar dit zijn standaard procedures en mogen niet fout gaan, dit is slordig of nonselant.
Toegevoegd na 2 minuten:
Nonselant moet nonchalant zijn