Wat zou jij zeggen in deze situatie?
Mijn werkgever is een belangrijke afspraak niet nagekomen, ik heb haar hier al op gewezen. Maar ze probeerde hier onder uit te komen. Met de opmerking dat was toch niet voor vandaag afgesproken? Toen ik zei dat we toch echt deze datum hadden afgesproken mompelde ze wat en liep weer door. Het is niet de eerste keer dat ze een afspraak niet is nagekomen. Nooit komt er enige vorm van excuseses. Ik weet zeker dat ze hier zelf niet op terug zal komen.
Doordat zij haar afspraak niet nakomt, kan ik niet door met dit project. Ik haar al vaker gezegt dat ik het vervelend vind als ze afspraken niet nakomt. Meestal probeert ze het dan op mij af te schuiven of een draai aan het verhaal te geven. ze zal echter nooit haar fout toegeven of excuses aanbieden.
ik ben het nu een beetje zat en wil op een correcte manier aangeven dat ik baal van bovenstaande situatie. Ik wil het echt alleen bij deze situatie houden, dus niet terug komen op eerder gemaakte fouten. Dan komt ze namelijk met het verhaal dat ik dat toen aan had moeten geven. Als ik zeg dat ik dat toen ook gedaan heb, doet ze net alsof ze dat niet meer weet. Of dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest. En voor je het weet gaat het gesprek niet meer over haar, maar over mij.
Wie helpt mij met het geven van feedback......
Ps. Ik ken de feedback regels, maar zou graag weten hoe anderen dit zouden zeggen tegen hun werkgever.
.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.