Wat moet je doen als je weer bij je ex-werkgever in dienst wil treden? Meer info, zie hieronder.
Twee jaar geleden heb ik mijn dienstverband bij mijn ex-werkgever moeten beëindigen, gezien het feit dat ik niet binnen een jaar mijn diploma behaalde.
Op het gesprek meldde mijn manager en zijn assistent dat ik een kans kreeg om alsnog mijn diploma te behalen en daarna weer bij het bedrijf in dienst mocht treden.
Nu nadert de tijd dat mijn theorieuitslag verloopt. Dat betekent dus dat ik al mijn portfolio-opdrachten nog moet laten nakijken en zo nodig moet verbeteren om vervolgens uiterlijk oktober dit jaar praktijkexamen te kunnen afleggen.
Probleem is dus dat mijn praktijkbegeleider van het bedrijf niet meer kan bereiken via de email. Ik kreeg mijn email weer terug. Dus nam ik een kijkje op Hyves, alwaar ik zijn account aantrof en zag dat hij niet meer bij mijn ex-werkgever werkzaam is.
Ik twijfel nu om een andere praktijkbegeleider te contacteren van hetzelfde bedrijf, maar of dit verstandig is.. Wie geeft mij raad?
Toegevoegd na 32 minuten:
Ik bedoel: Is het niet beter om eerst de manager/assistent te contacten in plaats van de praktijkbegeleider? Of moet ik gewoon doen alsof mijn neus bloedt en die ene praktijkbegeleider via Hyves contacten?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.