Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe werkt overnachten vanwege werk ver van huis (bouw)?

Ik heb een interessante vacature gezien bij een bouwbedrijf. In de vacature staat dat ik regelmatig ´in de kost´ zal moeten vanwege werk ver van huis. Wat zijn de omstandigheden daar? Slapen mensen dan op een slaapzaal? Of heeft iedereen een eigen slaapkamer? En wat doet men dan 's avonds qua vrije tijd? En wie regelt eten?

Ik wil dit niet al vragen aan het bouwbedrijf. Heeft iemand hier ervaring mee?

4 maanden geleden
1.1K
ronron1212
4 maanden geleden
De zak oer werkgever verschillen hoe hij dat oplost
Antoni
4 maanden geleden
@Maxxhunter, gaat deze vraag over Nederland of over Vlaanderen?
Maxxhunter
4 maanden geleden
Het gaat om een Nederlands bedrijf, wat door heel Europa werkt
TurfGraver
4 maanden geleden
Vaak gewoon in een hotel.
Inekez1
4 maanden geleden
Ik vind het helemaal niet raar om dit te vragen bij het bedrijf waar je wil solliciteren. Stel de vraag gewoon heel open: of ze er wat meer over kunnen vertellen.
HannekeJanssen
4 maanden geleden
Ik zou dit willen weten vor ik olliciteerde. Want slaapzalen etc zijn voor mij een no-go. En of je de kosten zelf moet dragen, of dat de werkgever dat doet is essentiele informatie voor je arbeidsvoorwaarden. Ik zou als werkgever alleen maar blij zijn als iemand pas solliciteert als hij/zij de vacature, met de voorwaarden, echt ziet zitten!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding