Krijg ik mijn ingeplande uren uitbetaald als mijn dienst korter is? cao vvt?

Hee,

Ik krijg meestal 1,5 maand van te voren mijn maandrooster met de tijden van mijn dienst. Een avond van te voren krijg ik de route in mijn mail. Ik reserveer die tijd die op mijn maandelijkse planning staat om beschikbaar te zijn. Hoe werkr het als je dienst opeens 1 a 2 uur korter duurt? Doordat er minder clienten dan vooraf gedacht, of bv uitvallers? Mag ik die tijd die op mijn maandrooster staat wel "schrijven", of alleen m'n gewerkte uren? Ik werk ik de thuiszorg met de CAO VVT. Bedankt!

een jaar geleden
1.2K
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Zelf al in de cao gekeken?
Personeelszaken kan je dat vast vertellen.

Antwoorden (1)

Cliënt moet minimaal 24uur vooraf afzeggen dan vervalt de afspraak. Binnen 24uur zijn het voor jouw week uren. Tezij het spoed dingen zijn uiteraard...
een jaar geleden