Hoeveel verdien je met eindejaarsloop met je krantenwijk?
Hey, oud en nieuw is er al weer bijna en daarom heb ik een krantenwijk genomen. Meestal geven mensen dan wat geld als ik aan de deur kom. Ik vraag me alleen af wat je er ongeveer mee verdient? Gewoon een indicatie. Ik heb trouwens 350 huizen waar ik op mijn woensdagmiddag 1.5u over doe. Ik verdien er €10,50 mee. Maar mijn vraag is dus… hoeveel verdien je ongeveer met de eindejaarsloop met 350 huizen. En wat geeft u gemiddeld aan een krantenjongen?
Als dan aangebeld wordt zeg ik steevast, loop eerst maar eens een half jaar goed en kom aan het eind van het jaar maar terug.
Onze trouwe bezorger van de folders krijgt 5 euro
Als je pas 2 maanden kranten bezorgd, dan ben je voor de meeste mensen nog niet een vaste krantenbezorger. Breng je over een jaar nog steeds de kranten netjes en op tijd rond, dan brengt je oudejaarsronde wellicht een stuk meer op. Bedenk wel dat het flink meer tijd gaat kosten om bij 350 adressen aan te bellen dan om overal een krantje in de bus te schuiven. Veel mensen zijn 's middags niet thuis. En anderen zijn niet zo genegen om 's avonds in het donker de deur open te doen als ze geen bezoek verwachten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.