Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel van de uren die je werkt dien je daarnaast nog beschikbaar te zijn?

Ik heb een aanbod gekregen voor vaste uren maar daarnaast dien ik 9 uur langer beschikbaar te zijn. Dis ik krijg een contract van 24 uur vast maar daarnaast dien ik 29 uur beschikbaar te zijn?
Hier word aangegeven dat je naast de vaste uren die je krijgt, 25% daarvan extra beschikbaar moet zijn?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K
Bordensteker
4 jaar geleden
Jij stelt een vraag en geeft zelf in de vraaguitleg al als antwoord: 9 uren. Dus wat is nou eigenlijk je vraag? Als je een aanbod van 24 uur vast hebt en je baas wil graag dat je daarnaast 9 uur langer beschikbaar bent, dan gaat het in totaal om 24 + 9 = 33 uren. Maar als je een totaal van 29 uren in gedachten hebt, waarvan 9 uren beschikbaar op afroep, dan hou je slechts 20 uren vast over.
ronron1212
4 jaar geleden
Je vraag is verwarrend negen uur extra beschikbaar. 29 uur beschikbaar. Contact 24 uur dus dan nog maar 5 uur extra of lees ik alles verkeerd?
MarBet
4 jaar geleden
Ik zou voordat ik akkoord ging willen weten wat er in die 9 uur van me gevraagd kan worden en hoe dit er in de praktijk uitziet. Betekent het dat je zomaar 9 uur extra ingepland kan worden, of gaat het er meer om dat er flexiliteit in werkuren kan zitten, dus dat je misschien in week 1, 30 uur werkt, en in week 2, 18 uur. En denk erover na wat jij wilt. Je mag zelf ook eisen stellen en kunt ervoor kiezen niet akkoord te gaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

O, het is me nu pas opgevallen dat je de vraaguitleg allang uitgebreid hebt.
Je krijgt een contract van 24 uur vast en daarnaast wil men dat je 25% daarvan extra beschikbaar bent. 25% van 24 uur komt neer op 6 uur extra beschikbaar zijn. (En 24 + 6 is 30.)
(Lees meer...)
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding