Is het eindexamen te verplaatsen in zo?n geval?
Heyy zijn eindexamens bijv ongeveer 3 weken te verplaatsen als je net vlak voor je eindexamen plots al zo ver zit in je burn out (door vreselijke thuissituatie —> geefr heel veel spanningen en angst en al veel lang veel te hard werken maar wel erg goede schoolexamen cijfers gehaald heb met keihard werken, maar net op laatste moment vlak voor eindexamen wordt t echt echt te veel) dat als je doorgaat met leren je in de nacht een gevoel van zuurstof te kort hebt in je hoofd en heel je lichaam te zwaar en hard is om te dragen en je helemaal trilt en opstaat met rode vlekken op je gezicht en als je stopt met leren je zenuwaanvallen krijgt en hardkloppingen uit angst dat t examen dalijk niet te verplaatsen is en dat t niet weer goed komt? Met vallen en opstaan heb ik de 5e en 6e klas gedaan. Keihard werken. Schoolexamens heeft de school vaak voor me uitgesteld. Maar bij het centraal examen kunnen ze dat niet doen? Of is er wel een mogelijkheid? Ik heb even 2/3 weekjes rust nodig denk ik en dan kan ik weer verder hoop ik. Als ik niet mee kan doen aan het centraal examen dan verlies ik ook mijn schoolexamen cijfers.
Hartkloppingen*
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.