Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Een lease auto is niet een standaard auto bij KPMG dat hang af van het budget wat ze bij de functie geven voor het lease van een auto. Hier kan niet meer over gezegd worden dat zul je tijdens het sollicitatie gesprek verder moeten onderhandelen.
6 jaar geleden
Ik werk bij de concurrent en vanaf een bepaald functieniveau of functie waarbij een auto nodig is, wordt een leaseauto verstrekt. Per functieniveau verschilt het budget voor de auto en de keuze is uit 12 merken waarbij alleen type met A of B energieklasse mag worden gekozen.

Bij mensen die net vanaf school komen wordt een vast model ter beschikking gesteld (bijvoorbeeld een Mini) en die hebben helaas niets te kiezen.

In mijn geval kan ik er ook voor kiezen om het leasebudget van 975 euro uit te laten betalen, waarbij ik zelf een auto regel. Dat scheelt een behoorlijk bedrag aan bijtelling en kan, afhankelijk van de zakelijke kilometers, een interessant alternatief zijn.

Als de auto belangrijk voor je is, neem dat dan mee in een eventueel sollicitatiegesprek.
paulus811
6 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing