Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg ik 12 uur uitbetaald of niet?

Ik heb bij mijn werkgever (supermarkt) 2 week vakantie genomen. Ik heb een bepaalde tijds contract dat 6 uur per week is. Nou is mijn vraag of ik in die 2 weken 12 uur toch uitbetaald krijg.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ja, daar lever je 12 vakantie-uren voor in, en die krijg je dan als gewoon uitbetaald.
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb een 10-uurscontract maar kring deze niet uitbetaald als ik minder werk
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat hoort wel hoor, tenzij je een contract hebt van 0-10 uur. Anders behoor je de uren uitbetaald te krijgen, ook als de werkgever je minder inzet. En bij vakantie hoor je ook de vakantie uren uitbetaald te krijgen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb dus een contract van 6 uur per week. Ik krijg dit dus niet uitbetaald tijdens vakantie?
Daarvoor moet je ook een bepaald aantal vakantieuren hebben opgebouwd; en daarvoor moet je bij je werkgever zijn. Meestal bouw je per 40 uur zo'n 4 vakantieuren op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing