Hoe komt het dat ik zo traag werk?
Ik kan het maar niet begrijpen, waarom kan ik niet gewoon functioneren zoals de rest?
Ik ben een (Leerling) monteur en doe een BBL opleiding Electrotechniek.
Ik ga vaak mee een storingsmonteur of ik werk een beetje voor mezelf op de zaak. Mijn werktempo ligt zwaar onder de lat. Ik kan gewoon niet net zoals mijn collega sleutelen aan een motor, snij mijn hand open als ik een lijst moet ophangen of ik ben een uur lang bezig om een paar schroefjes in een muur te boren.
Hier een paar dingetjes over mijzelf en wat andere mensen van mij vinden.
Iedereen vind mij een hartstikke gezellige jongen op de zaak. ik ben een beetje een aparte type volgens de mensen.
ik doe een zelfverdediging sport. Ook daar zegt daar mijn instructeur dat ik een hele aparte stijl heb. ik heb een hele verschillende vechtstijl dan de rest. wat zijn voor en nadelen heeft.
Ik vind mezelf een beetje een rommelaar. Ik probeer me met van alles bezig te houden of te verbeteren. Als ik B.V. aan het werk ben (op een vaste plaats) probeer ik om efficiënter te werken wat soms werkt en soms niet.
Als ik zo naar mijzelf kijk denk ik. ''Ben ik wel geschikt voor deze opleiding?''
Heb ik het gewoon niet in me (wat ik niet hoop) of doe ik gewoon bepaalde handelingen niet goed waardoor ik mijzelf ontzettend vertraag? maar nu ik weet hoe iedereen een beetje over mij denkt denk ik ook, kan ik mijn aparte stijl niet in mijn voordeel gebruiken net zoals ik het doe met mijn sport?
Ik ben erg leergierig.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.