Wat te doen als je baas je slecht behandeld ?
Ik werk ruim 6 jaar bij het bedrijf en heb altijd met plezier gewerkt. Met oude baas hadden we allemaal vaste afspraken wat betreft uren en vrije dagen. Tijdens het gesprek met nieuwe baas werd door hem gezegd dat alles zal hetzelfde blijven. Dus mensen die vrij hadden bepaalde dagen zouden ook houden. Vanaf eerste week dat hij begon werd de planning gelijk aangepast zonder enige overleg met personeel. Je hebt totaal geen idee meer waar je aan toe bent en het is toch nooit goed. Het werd gezegd "Zoek je het maar uit maar je komt wat opstaat" terwijl het was totaal geen afspraak. We kunnen niets op tegen brengen anders wordt je totaal niet meer ingepland. Je wordt verbaal en behandeld als een slaaf. Je wordt verplicht om over te werken zonder dat het gevraagd word. De emmer is overgelopen en niemand heeft er zin meer om zo te werken want je kunt niets en er is niemand meer bij wie je terecht kunt. Als het kon dan gingen we allemaal weg. Het werk is leuk begrijp me niet verkeerd maar als je zonder respect wordt behandeld en je raakt vertrouwen in jezelf kwijt wil je soms na een werkdag voor de trein springen. Wat kan ik en we samen kunnen er aan doen? Bij wie kunnen we terecht ? Om het aan hoofdkantoor gaan voorleggen heb ik weinig vertrouwen in en zal het als aller laatste doen. Ik weet niet of ik een vertrouwenspersoon daar kan op vertrouwen , ze zitten waarschijnlijk in het complot. Ik ben bereid om mijn nek uit te steken en me collega's zouden me zeker dekking geve
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.