Concept contract ontvangen, is dit een goed contract?
Goededag dames en heren,
Ik heb zojuist een concept contract mogen ontvangen van mijn (wellicht) toekomstige werkgever.
Zien jullie vreemde, tegenstrijdige dingen? Zelfs die tegen de wet in zijn.
Graag jullie advies.
Ik zie wel al dat het niet in het voordeel van mij is geschreven.
Wat gegevens:
Functie Hands-on Marketing Manager
Naast strategische taken ook uitvoerende taken (designer, optimaliseren online/offline bla bla)
Bekijk contract (wetransfer link): https://we.tl/OuYhhQ4mDN
Toegevoegd na 43 minuten:
Zo zie ik o.a.:
1.2 Werkgever heeft het recht om werknemer in een andere functie aan te stellen, danwel andere werkzaamheden te laten verrichten mits die functie danwel die werkzaam¬he¬den gelet op opleiding, ervaring en functioneren van werknemer als passend kan/kunnen worden aangemerkt. Bij benoeming in een andere functie gelden vanaf de in¬gangs¬da¬tum het bij die functie behorende salaris en de bij die functie behorende emolumenten.
6.7 De eerste dag per periode van ziekteverzuim komt voor rekening van werknemer.
7.3 Werknemer dient de vakantiedagen in beginsel op te nemen in het jaar waarin deze worden toegekend. ... ...
13.0 Verbod van nevenwerkzaamheden
13.1 Werknemer verbindt zich gedurende de looptijd van de arbeidsovereenkomst voor geen andere werkgever of opdrachtgever werkzaam te zullen zijn, noch betaald noch onbetaald, noch direct noch indirect en zich te zullen onthouden van het doen van zaken voor eigen rekening, behoudens schriftelijke toestemming van werkgever...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.