Welke 'psychische' beroep voor het diagnose stellen of praten met mensen met psychiatrische aandoeningen?
Ik ben een leerling van 5STW (sociale, technische wetenschappen) en ik wist eigenlijk nooit wat ik later wil gaan doen, maar de laatste tijd ben ik wel wat geïntereseerd in psychologie.
Ik weet nu niet zeker of ik het psychologie kan noemen, maar ik zou eigenlijk wel graag soort psychatrische aandoeningen bestuderen, bv. persoonlijkheidstoornis, aanpassingsstoornis,... Ik ben iemand die naar anderen graag luistert, iemand die veel nadenkt over wat anderen voelen en anderen graag helpt, daarom zou ik mensen willen helpen met dat probleem. Misschien omdat ze niemand hebben om dat te vertellen, maar dit is niet het per se het reden. Ik zou heel graag wat uitleg krijgen over wat ik jullie verteld heb, hiermee bedoel ik: welke beroep zou hierbij kunnen horen, wat moet ik hier allemaal voor kunnen,..
Bedankt voor uw tijd te nemen om dit te lezen :)
http://www.youchooz.nl
Kun je niet een afspraak maken en je wensen bespreken op het kantoor in de Boeschepestraat -Poperingen
Misschien zelfs met Hilde Van Compernolle. Zij kunnen jouw de weg wijzen.
Kijk anders eens op beroepenwijzer welk beroep bij jou past.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.