Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb zojuist een brief gehad dat mijn contract niet word verlengd, word loon nog gestort?

ik heb zojuist een brief gehad dat mijn contract niet word verlengd, maar over 6 dagen krijg ik nog wel wat euro loon, als ik nu niet meer kom opdagen, wordt die loon dan alsnog gestort of niet? en nergens in de cao boekje of contract staat er iets over..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Je moet nog steeds blijven komen werken tot en met de laatste dag van de overeenkomst en tot en met die dag moet je worden betaald.

Verder krijg je nog een betaling voor het vakantiegeld dat opgebouwd is sinds de laatste maand dat het vakantiegeld is uitbetaald. En een uitbetaling voor opgebouwde maar nog niet opgenomen vakantiedagen. Eventueel ook nog wat andere dingen waar je recht op hebt. Samen is dit de eindafrekening.
Computoon
9 jaar geleden
Jammer BB . Maar een AO in Nederland moet ( in Nederland ) per 1 jan 2015 een maand voor datum afloop schriftelijk worden opgezegd of worden aan gegeven of er een verlenging komt . Zo niet moet er een schade vergoeding betaald worden . Dus als men jouw AO per 1 juni opzegt dan had dat voor 1 mei gebeurd moeten zijn . Zo niet een door de wet omschreven vergoeding . Maar ja jij moet je zelf wel aan de regels houden en gewoon naar je werk gaan . Zo niet kan je per direct ontslagen worden . Dus bij niet legaal afwezig kan jij zelfs schade vergoeding moeten betalen maar meestal ben je je rechten kwijt en ben je direct zonder baan en verwijtbaar zonder werk dus mogelijk geen uitkering .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing