Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

klopt het dat je tijdens je vakantie minuren opbouwt?

Als ik op werk verlof (vakantie) aanvraag, dit zijn 2 weken (ik werk 30 uur per week) heb ik na mijn verlof 60 minuren opgebouwt. Klopt dit of hoor ik 2 weken op vakantie te kunnen zonder dat ik deze minuren opbouw?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
870

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Min-uren......je geeft gewoon 60 uren vakantie af, verder is er niets aan de hand. Of het moet zo zijn dat je geen vakantie-uren hebt. Dan wordt het anders, dan zou het kunnen zijn dat deze uren verrekend worden bij de volgende keer dat je weer vakantie-uren krijgt.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Je krijgt je vakantie dagen ( uren ) aan de hand van je gewerkte uren . Vroeger werd alles in dagen berekent maar tegenwoordig vaak in uren . Waarom je werkt vaak een paar uur extra of je neemt wel eens twee uur op . En ja ga jij 60 uur op vakantie dan gaan er 60 uur af . Van de door jou opgebouwde dagen . Aantal vakantie dagen verschillen per cao . Maar let op het gaat uit van werken van Jan t/ dec . En vakantie geld van juni t/ m mei . Je hebt recht op 3 weken onafgebroken of meer in overleg . Maar dan moet je ze wel hebben opgebouwd . Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding