Wat op CV zetten als je nooit gewerkt hebt en geen werk ervaring hebt?
Wat moet je op je CV zetten als je eigenlijk geen werk ervaring hebt? 10jr terug werd ik behoorlijk ziek waardoor ik in wwb uitkering ben beland na veel onderzoeken, mis diagnoses heb ik vorig jaar "eindelijk" de diagnose Fibromyalgie gekregen afijn krijg therapie ervoor en heb alles redelijk onder controle... nu heb ik eigenlijk tot februari 2015 geen arbeidsverplichting (moeder was ernstig ziek en wisten niet hoelang ze nog zou hebben dus heb gelijk een jaar uitstel van arbeidsplicht gekregen) in mei dit jaar is ze overleden, wil nu ik eigenlijk wel gaan werken verveel me kapot thuis en wil eigenlijk ook binnen een paar jaar op mezelf en een heel eind buiten mn woonplaats ergens helemaal opnieuw beginnen... wil hier dus eigenlijk alleen een beetje ervaring op doen. morgen wil ik aan de slag met mijn CV maar wat zet je er nu op?
heb stage gelopen op vootgezet onderwijs vrijwiligers werk gedaan voor de kerk (creche) mantelzorger geweest (moet ik dat erop zetten) opleiding heb ik niet af kunnen maken heb CVS had in die tijd de diagonose Narcolepsy viel regelmatig in slaap zo ook in de klas gelijk van school getrapt... (belachelijk achteraf maar was in die tijd behoorlijk labiel)wel een studie gedaan van studieplan weet niet of dat geldig is en het er dus bij moet zetten?? heb heb t wel gehaald in 2007 basis kinderbegeleidster...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.