Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil beginnen aan een bol opleiding welk niveau heb ik nodig en hoe oud moet ik er voor zijn?

ik wil de opleiding proces operator b gaan doen op het zadkine in hoogvliet gaan doen maar ik wil weten hoe oud je moet zijn en welk niveau het is een bol opleiding

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is een MBO-opleiding op niveau 3. Je kunt met de beroepsopleiding Operator B beginnen als in het bezit bent van één van onderstaande diploma's:
• Diploma vbo of mavo met de vakken Wiskunde, Natuurkunde en een moderne vreemde taal op tenminste C-niveau. Een van de genoemde vakken kan worden vervangen door Vaktheorie of Vaktekenen op C-niveau
• Diploma vmbo kaderberoepsgerichte, gemengde of theoretische leerweg in de sector techniek
• Diploma vmbo kaderberoepsgerichte, gemengde of theoretische leerweg in de sector economie, zorg en welzijn of landbouw, waarbij Wiskunde en Natuurkunde of Scheikunde één deel van het examen heeft uitgemaakt
• Een overgangsbewijs van 3 naar 4 havo/ vwo
• Vergelijkbaar diploma.

De beroepsopleiding Operator B duurt gemiddeld 3 jaar. Bij bol ga je fulltime naar school en loop je stage. Met je diploma voor Operator B op zak kun je doorstromen naar de opleiding Operator C.

Toegevoegd na 8 minuten:
De minimum leeftijd die je ervoor moet hebben is zestien jaar. Een maximum leeftijd wordt niet gegeven.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding