Hoe vind ik werk tijdens vakantie reizen ?
Ik ben opzoek naar baantjes die inhouden dat je op reis gaat en je werkt tijdens die reis, ik heb momenteel alleen een havo diploma op zak, en dit is ook de reden dat ik er iets bij zoek, een sociaal privé leven heb ik niet, en ik ben 20 jaar.
Daarom leek mij een baantje als op passagiersvracht of koffie thee enzo rondbrengen in vakantie reisbussen een ideaal baantje, aangezien ik ook wat van de wereld wil zien, hou van rondreizen.
kan iemand mij misschien een tip geven hoe ik een baantje als deze kan vinden?
want ik zoek al dagen op het internet, maar krijg zelf niets gevonden..
bij voorbaat dank.
Toegevoegd na 2 uur:
aan de antwoorders tot nu toe..
ik zoek niet iets anders, ik zoek werk tijdens een lange reis van minimaal 1 dag maximaal 2 weken
zoals op een cruiseschip werken, maar ik kan geen weg vinden hoe ik er kom.
Toegevoegd na 16 uur:
Zal ik het dan nog echt één keer opnieuw uitleggen mensen?
ik zoek geen werk in het buitenland, ik zoek simpel ongeschoold werk wat toch redelijk betaald wat moet worden uitgevoerd TIJDENS REIZEN naar het buitenland,
zo als voorbeelden, op een boot werken (niet zwaar fysiek, zoals iets in de passagiersvaart)
of in een vakantiereis bus werken.
alleen weet ik geen manier hoe ik dit werk gevonden krijg, en dat is mijn vraag.
Dat maakt niet uit. Als je in het buitenland werkt (ook al is dat in een bus die van A naar B rijdt), moet dat legaal zijn. Dat betekent meestal; een werkvisum. Als er ergens bent als toerist, is werken expliciet niet toegestaan. Ook niet voor eventujes. Mbt werk op eemn boot, als er iets zwaar is, dan is werken op een passagiersschip/cruisevaart. In het algemeen werken hier mensen uit 3e wereldlanden voor langere tijd tegen laag salaris.
wnt dat is een nederlands bedrijf
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.