Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil van de zomer graag in Engeland werken. Waar kan ik een baan vinden?

Ik ga volgend jaar International Business Administration studeren. Ik wil daarvoor graag nog wat internationale ervaring op doen. Aangezien in 3 maanden vakantie heb na mijn examen, dacht ik tijd genoeg om te werken. Ik vraag me alleen af ben ik nu te laat voor een vakantiebaan in Engeland, waar moet ik op letten? Ik zou wel graag een baan willen waarbij het verblijf al geregeld is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Bij Jobstop kan je, tenminste als je wil en kan, voor minstens 2 maanden een werkervaring beleven in Groot-Brittannië. Jobstop is een Belgische organisatie die naast internationale werkervaringen ook vrijwilligerswerk, taalcursussen en au-pair-in het buitenland-ervaringen aanbiedt. Als je wil deelnemen aan het programma betaal jij eerst een bedrag (variërend tussen de 580 en 1700 euro, afhankelijk van de noden die jij hebt. O.a. of jij al dan niet zelf een verblijfplaats zoekt, hulp bij het zoeken van een job en het regelen van jobinterviews...)

Lees alles eens grondig door op http://www.jobstop.be/werken-en-reizen/engeland en neem ook zeker contact op met een Jobstop-kantoor of met het hoofdkantoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing