waar kan een werkzoekende hulp krijgen met het zoeken naar werk?
Ik ben al een tijd op zoek naar (extra) werk. Ik werk wel alleen lang niet de uren die ik zou willen werken (slechts 8 uur per week) Nu merk ik dat ik na zo'n anderhalf jaar helemaal vast zit. de creativiteit is er een beetje uit. Solliciteren doe ik nog zoveel mogelijk maar ik merk dat er gewoon te weinig is. Ik heb een diploma spw 4 en zoek alles binnen en buiten deze sector. Veel bedrijven vallen direct af, niet omdat ik er niet wil werken maar omdat ik met mijn 26 jaar te oud ben (denk aan supermarkten, bouwmarkten, soms zelfs in de zorg) Ik sta ingeschreven bij alle uitzendbureaus binnen een straal van 50km (dit is zo'n beetje mijn zoekgebied) Ik heb me ingeschreven bij het uwv maar krijg alleen standaard mailtjes welke totaal niet zijn aangepast op de individu (Ik woon in Stadskanaal en krijg bijv. een vacature voor kraanmachinist in den bosch)
Zijn er instanties die mij hierbij kunnen helpen?
Toegevoegd na 10 minuten:
Na aanleiding van de reactie van ritsuka:
Ik doe drie dagen per week vrijwilligerswerk. Ik heb een aantal "maatjes" die ik ondersteun in de leuke en minder leuke dingen in hun leven. Het is niet dat ik mij verveel.
Financieel is het erg vervelend. Heb eerder meer uren gemaakt maar kom nu af en toe niet rond.het is in deze dus ook wel belangrijk dat het om betaald werk gaat.