Krijg je nog studiefinanciering als je na een HBO studie een Master gaat doen?
Ik ga dit schooljaar afstuderen van een HBO studie (netjes in mijn 4e jaar) en wil hierna graag nog een Master gaan doen. Ik kan echter nergens een (duidelijk) antwoord vinden op de vraag of ik dan nog recht heb op studiefinanciering, en/of hoeveel, en of ik collegegeld of instellingsgeld moet betalen voor een Master. Ik weet dat de instellingsgelden per Master verschillen, maar nergens is te vinden welke van de twee ik moet betalen.
Ik ga ervan uit dat ik een Master wil gaan doen die twee jaar duurt, maar voor ik er een uitzoek en ik helemaal enthousiast wordt wil ik wel graag weten of het de moeite waard is om uberhaupt een Master uit te gaan zoeken ivm de financiën.
Ook op de website van DUO/ib-groep kan ik geen duidelijk antwoord vinden. Ik neem aan dat dit komt door de recente veranderingen omtrent de stufi. Heeft iemand een idee waar ik deze informatie kan vinden, of weet iemand het antwoord op mijn vragen? Graag met link naar een website waar deze info vandaan komt zodat ik het zelf nog helemaal kan nalezen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.