Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je heel goed worden in callcenter werk?

Ik werk sinds kort op een callcenter en ik zie sommige collega's die op een dag makkelijk 5 klanten op een dag halen terwijl ik keihard werk en het moet doen met 1 klant. Mijn verhaal is heel goed en heb leuke gesprekken, maar toch kan ik niet tippen aan de collega's die monster scores halen en dit wil ik natuurlijk ook. Weten jullie misschien handige truckjes om ook zoveel te halen? Het gaat om energie verkopen.

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
931
Antoni
11 jaar geleden
Bij een callcenter waar ik ooit werkte, waren veel collega's die het niet zo nauw namen met het doorgeven van de juiste scores. Dus het is niet altijd helemaal zeker dat collega's altijd de waarheid spreken over hun successen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Altijd vragen of je gelegen belt.. Daar erger ik mij altijd het meeste aan.. 'Hallo met callcenter, ik belde u voor..... Ratel ratel ratel"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij ons kan dat niet omdat het gelijk geregistreerd wordt als je een sale hebt gemaakt. En het komt meteen op het bord dus je kan gewoon van iedereen bijhouden.
Antoni
11 jaar geleden
Bij ons bleek pas aan het einde van het project dat velen niet de juiste scores hadden doorgegeven. Dat was heel eenvoudig: gewoon na afloop van een gesprek een beter resultaat van een gesprek aanvinken dan het werkelijke resultaat. Niemand van het management luistert voortdurend alle gesprekken mee, dus er is niemand die dat (meteen) opmerkt. Toen werden de bedriegers ontslagen en moesten de overgebleven betrouwbare medewerkers de zogenaamde nieuwe klanten gaan bellen en excuses gaan aanbieden voor de onjuist gemaakte verkoopafspraken. Dus het is nog even afwachten wat de toekomst brengt...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zo rustig, correct en duidelijk mogelijk blijven, en zo vriendelijk mogelijk omgaan met diegene aan de lijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding