Doe ik er verstandig aan om bezwaar te maken tegen mijn WIA uitspraak?
Gisteren te horen gekregen dat ik volledig arbeidsgeschikt en verklaard. Moet weer op zoek naar een baan.
Op 14 oktober 2011 heb ik mijn 1ste kijkoperatie gehad aan mijn knie had scheurtje meniscus en kraakbeenletsel. Advies 2 mnd beperken van lopen en staan (24jaar)
Wegens aanhoudende klachten 2x mri gehad en een second opinion. Op 17 september 2012 toch een 2de kijkoperatie. Helaas weer geen succes.
Bij revalidatiearts en die gaf de optie pijnpoli of programma leren omgaan met pijn. Bij de pijnpoli geweest en kreeg de optie iontforese of durolaneinjectie.
Second opinion gehad bij andere revalidatiearts. Daar kwam uit dat ik wel degelijk tekenen had van dystrofie. Terug gestuurd naar pijnpoli voor bovenstaande behandelingen. Helaas ook geen resultaat. Inmiddels al verschillende medicijnen gehad maar ook geen resultaat. Gebruik nu 3x2 daags paracetamols en 2x daags lyrica! Ben ook al weer terug geweest bij revalidatiearts en moet daar begin oktober weer naar toe. Om te evalueren hoe de voortgang is. Loop op dit moment nog steeds 2x in de week bij de fysio.
Ondanks dit hele verhaal en mijn pijn en beperkingen vinden ze dat ik toch kniebesparende werkzaamheden kan verrichten en dat ik weer 40 uur per week aan het werk kan.
Zouden jullie bezwaar maken?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.