Kan ik een uitkering of iets dergelijks krijgen?
Hoi,
Ik ben Kimberly en ben in januari 18 geworden. Ik woon sinds oktober vorig jaar samen met mijn vriend nadat ik gestopt ben met kamer training. Ik zat toen nog op school en heb in juni mijn Diploma (vmbo Kader) gehaald. Nu heb ik van februari tot mei gewerkt bij mc Donalds maar hun wilde mijn contract niet verlengen omdat ik teveel praten tijden het werk. Daarna heb ik een uitkering proberen aan te vragen bij het uwv maar 2 weken later kreeg ik een brief dat ik deze niet krijg omdat ik te weinig gewerkt heb. Nu vroeg ik mij af of ik toch niet iets van een uitkering of iets dergelijks kan krijgen. Ik moet namelijk wel mijn huur, gas, water, enzovoorts betalen en dit kunnen wij niet van mijn vriend salaris en daarbij gaat hij de schuldhulpverlening.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Alvast bedankt,
Kimberly
Als je al wat krijg, dan krijg je niet veel want je vriend heeft werk zeg je en ook schuldhulpverlening. Ik ken iemand die dat ook heeft en alles wat extra wordt verdiend door medebewoners word ingenomen door de schuldhulp. Moet ik wel bij zeggen dat zij nu getrouwd zijn dus delen ze ook schulden. succes
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.