heb ik nog kans op een VOG?
hallo allemaal,
ik heb nou een half jaar een baan in de thuiszorg als verzorgende. nou heb ik te horen gekregen dat ik een VOG moet aanvragen, omdat dit nu verplicht is in de zorg. hier maak ik me zorgen over, ik ben bang dat ik geen VOG ga krijgen. ik heb ongeveer 8 maand geleden kleding gestolen, (ik ben 21) toen ik naar buiten ging werd ik aangehouden en meegenomen naar het politieburea hier heb ik ong. 4 uur gezeten, ik moest een verklaring afleggen, vingerafdrukken maken en wachten op de uitslag. ik moest op het politiebureau zelf een boete betalen van ong. €250,- en een week later kreeg ik een brief, van het hoofdkantoor van de winkel waar ik kleding had gestolen, met nogmaals een boete van ong, €250,-. hierna heb ik nergens meer wat van gehoord. dit was de enige keer dat ik in aanraking ben gekomen met de politie. ik heb hier ontzettend veel spijt van en dit zal nooit meer gebeuren. weten jullie misschien of ik nog een kans maak op een VOG? als ik die namelijk niet krijg, kan ik het werken in de zorg wel vergeten. ik hoop op serieus advies. dat ik ontzettend stom ben weet ik.
alvast bedankt allemaal!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.