Wat doe je in een project als jou ideeën genegeerd worden?
Ik vind het project waar ik in werk enorm leuk. Maar elke keer als ik met een suggestie of idee kom dan word het heel snel afgeraffeld. Zo van, jou ideeën zijn toch enorm slecht. Ondanks dat er nog nooit een idee van mij is geprobeerd.
Ik heb weleens om feedback gevraagd. En dan kreeg ik antwoorden als, het mag iets "dynamischer" of "leuker".
Dit soort woorden zeggen jullie waarschijnlijk net zoveel als ik, want ik heb geen idee wat hiermee bedoeld word, zodra ik ook vraag van, wat bedoelen jullie hier precies mee? Dan krijg ik gewoon geen antwoord en zo gaat het al met drie van mijn ideeën.
Ik voel me een beetje genegeerd in het project, ik ben van nature iemand die passie heeft en ik vind dit echt een leuk project, maar ik vraag me gewoon af wat er zo slecht is aan mijn ideeën.
Ook als ik een medewerker één op één neem, zegt die "Ja weet ik niet". "Geen idee, sorry". Dus het is alsof er totaal geen interesse naar is en ik ook geen feedback kan krijgen.
Dit terwijl ideeën van andere werknemers soms wel enorm gewaardeerd worden en haast direct doorgevoerd worden.
Toegevoegd na 45 seconden:
Overigens heeft niemand ooit gezegd dat mijn ideeën slecht zijn, het komt alleen zo over bij mij.
Toegevoegd na 5 uur:
Toevoeging door antwoord: Wij hebben geen leiding. We zijn als het ware de leiding in dit groepje. Dus ik kan ook niet naar een meerdere stappen of iets dergelijks.
Leesvoer:
http://www.projectplaza.be/pm/team.shtml
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.