Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Jouw ideeen / doelen in het leven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien het antwoord op de in sollicitaties veel gestelde vraag; waar zie je jezelf over een X aantal jaar?

Beschrijf je ambities en dromen; waar wil je naartoe werken, wat wil je bereiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je graag wilt bereiken dus jou persoonlijke doelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Over 5 jaar ben ik senior project manager en excelleer in het omgaan met ingewikkelde projecten en strakke deadlines."

"Over 20 jaar ben ik zelfstandig ondernemer en heb ik mijn eigen kledingzaak."

Je geeft je doelen op de lange termijn hierin weer. Maar lang niet iedereen heeft lange termijn doelen (en dat is ook niet erg!) dus tenzij er specifiek om je doelen gevraagd wordt kun je dit kopje ook overslaan in je CV.

Zorg wel dat je een antwoord hebt op de vraag wat je over vijf jaar wilt doen bij je sollicitatie gesprek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er een beetje aan wat voor bedrijf je solliciteert.

Een voortrekkend bedrijf wil je graag zien veranderen, groeien.

Bij andere bedrijven ( detailhandel , openbaar vervoer ) kan je met minderr= ambitieuze doelstellingen terecht.

Leef je in in de gedachte die je wilt dat je nieuwe werkgever over je krijgt .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij doelstelling zet je neer wat je precies wilt bereiken de komende jaren binnen het bedrijf waar je solliciteert.
Indien je bijvoorbeeld solliciteert voor baliemedewerker bij een bank dan kan bijvoorbeeld je doel zijn om adviseur te worden. Dan kan je bijvoorbeeld in je cv zetten dat je graag interne cursussen wilt volgen zodat je de kennis kunt vergaren om adviseur te worden. En dat wil je bereiken binnen de door jou genoemde periode. De meeste bedrijven willen graag ambitieus personeel in dienst hebben. Echter, soms willen ze gewoon iemand hebben die lekker 10 jaar op dezelfde werkplek blijft zitten. Ga ervan uit dat je niet te ambitieus wilt overkomen (na 1 jaar heb je het alweer gezien) en ook niet als iemand die ongeinteresseert gewoon zijn werk doet van 9 tot 17 en niets wilt bijleren en niet wil promoveren Daar zitten de meeste bedrijven ook niet op te wachten. Is dus afhankelijk van de functie waar jij op solliciteert wat je daar kan neerzetten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: