Mag mijn werkgever loon stop zetten na conflict. Sorry voor iet wat lange tekst
Hoi allemaal, ik heb al enige tijd een "conflict" met werkgever, en is dinsdag totaal uit de hand gelopen. Waarna ik boos ( zacht uitgedrukt) naar huis ben gegaan. De volgende dag heb ik me (leek me nog het verstandigste) ziekgemeld, puur om rustiger te worden dit ook zo gemeldt. Verder heb ik gezien de reden van ruzie, meteen juridische hulp ingeschakeld. De reden is dat hij mij gedurende mijn ziektewet ( dubbele liesbreuk) behoorlijk asociaal behandelt heeft. Ziekenhuizen bellen namens mij, en direct na operatie al beginnen over wanneer kun je weer (wat ik eigenlijk wel kan begrijpen) en op het moment dat ik idd al langzaam weer wil beginnen ( in overleg met arbo-arts) legt hij totaal alle adviezen naast zich neer, aangepast werk krijg ik niet maar letterlijk minder fysiek werk, wordt gewoon de werkvloer opgestuurd moet dan maar rustig aan doen. Om geen problemen te voorkomen maar toch geaccepteerd. Tot ik dinsdag op kantoor me moest melden. Daarbij moet ik erbij zeggen dat het ging om vervoer, werk al paar jaar voor hem en altijd zo als iedereen een bedrijfswagen tot beschikking krijg sterker nog wordt verwacht dat je die gebruikt, maar nu vind hij dat ik maar met prive auto de projecten moet doen, omdat hij ( staat letterlijk zo in brief, hij geen taxi bedrijf is voor mensen met aangepast werk. Ruzie explodeerde na dat hij vond dat ik hem te veel gekost had en ik was maar een aansteller waarbij hij een toneelstukje opvoerde en ik heb zo'n pijn . En per direct loon gestopt
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.