Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Door coordinator weggewerkt! Wat nu?

Twee jaar jaar gewerkt, leuk werk, nooit ziek, alleen vanaf begin af aan door coördinator psychisch lastig gevallen.
Keerde collega's tegen mij, nooit gewaardeerd, zelfs reiskosten niet laten doorbetalen. Onlangs door zijn fout ben opnieuw lastig gevallen. Heb gesprek bij directeur aangevraagd. Volgende dag kreeg ik brief dat mijn contract niet verlengt wordt. Nu kan niet eten, niet slapen en kan niet tot rust komen. Hoe moet ik omgaan met deze situatie. Ik hou van het werk en mijn contract loopt over een maand af. Tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Helaas kun je niks doen. Dat je contract niet wordt verlengt hoeft geen reden te hebben, dus kun je deze (eventuele) reden niet aanvechten. Wel kun je alsnog praten met je baas over de gang van zaken en hoe je baas daar tegenaan kijkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helaas, tegen het niet verlengen van een contract voor bepaalde tijd is niets te doen.

Als je constateert dat een reiskostenvergoeding onterecht niet is uitbetaald moet je dit direct of indirect doorgeven aan de HR-afdeling van het bedrijf. Doe dit (met bewijsmateriaal als data, tijden, km-afstanden, kaartjes e.d.) alsnog, dan kan het meegenomen worden in de eindafrekening waarin onder meer ook het evenredig deel van het vakantiegeld moet zitten en de uitbetaling van nog niet opgenomen opgebouwde vakantiedagen.

Maar het blijft een schrale troost.
Computoon
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing