Hoe kan ik het beste handelen over negatieve gepraat/roddelen over mij?
Momenteel loop ik stage,en kreeg vanmiddag te horen dat er over mij gepraat word (dit is niet naar mij terug gekoppeld,ik hoorde het van een mede leerling)
De situatie was dat ik heel veel dingen nog wat te regelen had en dit tijdens de lunch pauze nog niet allemaal geregeld was. Ik werd gevraagd of ik ook kwam eten,ik reageerde dat ik eerste even iets wou afmaken en daarna kwam eten. Mijn andere collega's zijn gaan eten en ik heb mijn werk eerst afgemaakt. Andere collega's van een andere afdeling vroegen waar ik was waarop een van mijn collega's zei ja ze moest nog van alles doen,laat haar maar ze komt er van zelf wel achter...... Ik heb totaal geen terugkoppeling gehad of ik iets fout of goed had gedaan,mij werd niet gevraagd of ik misschien niet te veel hooi op de vork had genomen,mij werd niet gevraagd of ze mij konden helpen helemaal niets. Andere collega's van de andere afdeling hebben nog gezegd dat je niet zo met leerlingen omgaat,maar daar werd niet op gereageerd. En vervolgens werd er dus helemaal niets mee gedaan. Ik hoorde het achter af toen ik thuis kwam en nu zit ik er heel erg mee. Heb ik iets fout gedaan,waarom krijg ik geen terugkoppeling,waarom hebben ze mij laten lopen als ze toch dachten dat het misschien niet goed zou gaan. Dit is toch een vorm van roddelen?
Ik weet even niet hoe ik hiermee om moet gaan. Wat kan ik hiermee doen? Ik heb mijzelf niet kunnen verweren omtrent dit negatieve praat/roddel.
Ik wil ook niet mijn mede leerling erbij betrekken
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.