Mag je werkgever het ziekenhuis, zonder dat ik dat weet, bellen om afspraak te verzetten?
Goede dag,
Sinds oktober heb ik last van een dubbele liesbreuk, wat idd zeer pijnlijk is. Mijn huisarts heeft me aangeraden om het ziekenhuis van sittard te kiezen, wat ik ook gedaan heb. Daar hebben ze besloten om te operen en is dan ook meteen afspraak gemaakt voor de operatie. Vanzelf sprekend meteen baas gebeld, om het netjes allemaal door te geven.
Wat blijkt nu ,de baas heeft zogenaamd namens mij het ziekenhuis gebeld met de vraag of de operatie niet eerder kon. Uiteraard heeft het ziekenhuis hier niks over verteld omdat ze dat niet mogen.
Nu is mijn operatie helaas uitgesteld, maar gelukkig naar mijn mening acceptabel. Zolang ik rust gaat het wel. Maar nu is mijn baas alweer aan het bellen met het ziekenhuis maar nu ook naar andere ziekenhuizen in de buurt. Hij " verwacht" ook dat ik naar ander ziekenhuis ga als ik er eerder terecht kan.
Mijn vraag is mag dit wel allemaal wat hij doet. Maar vooral wat kan ik eraan doen als hij hiermee doorgaat.
Grt alex
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.